Alla inlägg den 20 november 2015

Av Niclas Bernhardsson - 20 november 2015 21:15

Fredag och dags för överaskningsfest för Sivert. För några veckor sedan ringde M och frågade om jag ville vara med och gratulera hans pappa och jag struntade helt i att kolla i kalendern för det här blev prio 1! :-) Sen var det förstås tråkigt att den enda festen som varit på skolan, under min tid, fick stryka på foten. Men så är det ibland. Hursomhelst så hade jag folk som täckte upp för mig på eftermiddagen så jag och Ullis kom iväg ganska bra. Men det var lite på håret, så ingenting fick strula på vägen upp. Vi kom dock upp i tid och installerade oss innan R kom med födelsedagsbarnet. Vi skulle förresten se på hockey och äta lite mat innan. Och han blev verkligen chockad, det var kul att se. Jag träffade förresten Patrik K, innan matchen. Han hade jag haft som elev på Skärlagsskolan. Jag trodde nog inte riktigt att han skulle bli så duktig. Och matchen gick Moras väg och Patrik fick även raka in pucken i öppen kasse. Och sen träffade jag hans föräldrar efter matchen också. Pappan och jag har jobbat på samma jobb i 19 år iaf. Så det blev ett kul återseende och det var kul för mina bekanta i Mora att prata lite hockey. Efter matchen så fortsatte vi hem till Sivert och de hade tänt upp i deras kåta och där blev det lite gott att dricka och massa härligt snack om lite allt möjligt. Härlig dag och jag skrävlade om att jag och Ullis skulle springa minst 2 mil dagen efter...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards