Alla inlägg den 10 februari 2016

Av Niclas Bernhardsson - 10 februari 2016 22:20

Onsdag och rätt många möten och det sista mötet drog ut på tiden och väl hemma så är jag sugen på att träna och jag fick med mig Ullis. Fast hon ville helst springa medan jag behövde plugga lite. Så vi blandade lite. Jag kunde ju staka runt tjugo minuter först och sen kunde vi ju träna tillsammans. Ullis hittade ett ledigt löpband och jag gick ned en våning och som tur var så var stakmaskinen ledig och jag satte maskinen på 5 km och började. Jag kanske började lite hårt men sen ville jag inte sänka och jag fick verkligen kämpa. Vid två kilometer kvar så var det vilja som gällde och många på gymmet tittade på mig. Det syntes väl att jag tog i ordentligt och till slut var jag i mål och fick tiden 21.36,8 Rejält slut och nöjd. Men jag kände av passet från igår och kanske skulle jag kunnat gjort det lite bättre om jag hade varit fräschare från start. Bra träning dock!

Efter det så gick jag in till spinningrummet, där Ullis var, och drog fram en spinningcykel. Så körde jag lugnt där en kvart och pluggade samtidigt. Eller försökte iaf. Det var svårt när min snygga fru körde diverse övningar mitt framför ögonen på mig! :-D

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards