Alla inlägg den 19 mars 2016

Av Niclas Bernhardsson - 19 mars 2016 18:00

Här lite kort om helgens trevliga händelser och jag skriver ju speciellt om träning. Det fick jag och Ullis också till men dock inte så mycket. Men låt oss börja i kronologisk ordning. Fredag och jag slutade lite tidigare på skolan. Men jag hade sagt till Ullis att jag slutade klockan 11:00 och när klockan började närma sig 12:00 så började Ullis undra var jag var och jag jobbade fortfarande då. Oops! Jag slutade visst 12:00. Hursomhelst så var jag snart på väg hem och väl hemma så drog vi iväg direkt. Jocke och Lina satt redan på Clarion Hotell och väntade. Väl framme så checkade vi in och drog omgående på stan och åt lite lunch, alla var riktigt hungriga. Sen var det i princip bara en väntan på att konserten, vi skull till Börsen och se på Niklas Strömstedt. Och vilken konsert, han var skitbra och även hans roliga sidekick. Jag satt precis i gången och passade på att göra en high-five med honom. Ja, det var en rolig kväll och vi åt förresten väldigt gott innan också.

Lördag morgon och det fanns ju ett gym på hotellet och det ville man ju prova. Lites småsegt att träna efter gårdagen men det blev väl en halvtimme iaf. Jag fick ihop 16 minuter på en Crosstrainer och sedan lite vanlig gymträning.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards