Alla inlägg den 18 april 2016

Av Niclas Bernhardsson - 18 april 2016 21:19

Måndag och Ullis och jag hade tänkt att simma men vi kikar på Safirens hemsida och ser att det är ett cirkelpass vid 17:45 och det kanske är ett lämpligt träningspass idag. Och så får det bli. Vi bokar in passet bägge två. Det är så mycket roligare att träna med Ullis än att träna själv.

Väl framme så visare ledaren hur passet skall gå till och det är väl inte hundraprocentigt hur själva passet skall vara. Jag frågar om en övning, som jag tycker verkar alldeles för svår, om den verkligen skulle vara som hon visade. För att den skulle funka för mig så gjorde jag den lite annorlunda. Sen, när både visningen och uppvärmningen är klar, så drar vi igång. Det är ett skönt gäng som drar igång. Kanske lite mer normala och inte så hetsiga som det brukar vara på andra pass. Full fart och man hinner knappt byta. Men ruggigt jobbigt. Ibland så orkar man inte hela vägen utan får nästan trampa luft de sista sekunderna. Rätt kort men intensivt pass. Det blev 35 minuter effektiv träning. På det hela ändå en återhämtningsdag, det behövs ibland också. Efter oss så väntade spinninggänget och man fick lust att joina men vi hade inte med oss kläder och skor för det och hade heller inte planerat in det.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards