Alla inlägg den 27 april 2016

Av Niclas Bernhardsson - 27 april 2016 21:38

Onsdag och som vanligt lite möten på skolan. Ser att jag får en påminnelse om möte precis innan ett annat möte och får nästan panik! Oops! Men när jag kollar upp det så visar det sig att jag skrivit fel på en månad. Pust! :-) Efter mötet, det riktiga alltså, så far jag hemåt och väl hemma så går Ullis och jag och fixar lite käk innan vi försöker få till ett pass på Safiren. Men simma verkar vi vara för sent ute för. Vi passar på att messa Flaken, för att se om han vill joina oss på passet, men han vill köra själv och lite lugnare eftersom han varit sjuk. Ullis och jag bestämmer oss för att köra ett eget pass i grupprummet och vi ser att de precis kört ett pass med 10 set med 6 burpees, 12 kettelbells-swingar och 18 squats. Som vanligt så känner man sig helt rökt efter 1-2 set men man orkar, dock med mycket vånda, ta sig igenom hela passet. Och nu med en klar sänkning på tiden. Vi satte full fart, dock kontrollerat, och sänkte tiden med typ 1 minut. Minst! :-0 Hmm, det blev nog klart mer än så, ser jag. 16.06,2 blev tiden. Och vi hade full koll på alla set. Kanske inte så konstigt att man blev helt slut då. Uppvärmning 3 minuter och 4 minuters nedvarvning. Efter det så drog jag fram en spinningcykel och körde i tempoställning i 15 minuter. Skönt, ja riktigt skönt, att komma igång med den träningen också. Lite kort med tid men bra träning.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards