Alla inlägg den 11 juli 2016

Av Niclas Bernhardsson - 11 juli 2016 14:45

Måndag och Sara hade fixat någon Sommarträning och nu var det Core som stod på schemat. Sen var det visst spinning men eftersom det är sommar och sol och vi behöver cykelmil, så vore det ju lämpligare att cykla ute. Men Saras pass var visst riktigt bra, sade Janne. Men men, först var det Core som stod på agendan och hur skulle det gå för mig som är så stel. Jodå, vi kommer iaf upp i bra tid och käkar lite frukost. Med betoning på lite för räkmackan, igår kväll, mättade duktigt och man var inte så hungrig. Jag hade fullt sjå med att få i mig mina tabletter. Jag käkar lite extra proteintillskott, och det i tablettform, samt lite extra magnesium, D-vitamin och Omega3. Pust. 

Väl på plats så är det bara att gå in och ta fram en matta och det är bara tjejer och så jag då. Vart är Janne? frågar jag Tok-fia. Ja, fråga honom, fick jag till svar. Givetvis med glimten i ögat. Så var det bara att köra igång och Sara instruerade bra och övningarna kändes nyttiga och bra och gjorde gott. Fast vissa är nästintill omöjliga men jag gjorde så gott jag kunde. Bålen verkar däremot rätt stark men det är klart att det tar emot på slutet. Sen var det spinning och jag uppfattar Ullis som att vi skall dra ut och köra men hon tyckte det var så trevligt sällskap så hon tar fram en cykel och jag joinar förstås. Nu ser jag att Janne står och gömmer sig i kulisserna. Ha ha, kul! Han är visst lite delaktig i Saras pass och det är ju roligt. Passet är bra och har högt tempo och man får slita om man vill. Det passade verkligen alla. Men fruktansvärt varmt då vi inte kunde öppna dörren. Så två pass direkt, sämre start kan man ju ha! Jag försökte också anpassa cykeln mer mot triathlon och hade sadeln mycket längre fram nu. Och förstås styret också. Efter så softade vi lite med Janne och Tok-fia!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards