Alla inlägg den 23 juli 2016

Av Niclas Bernhardsson - 23 juli 2016 10:00

Lördag morgon och först en supermysig frukost innan det var dags för mig och Peter att svinga våra golfklubbor! Riktigt sugen men väldig osäker eftersom jag aldrig spelar. När vi väl gick ut, det var några före, så drog jag då till och utspelet blev helt perfekt. Och första hålet är av någon outgrundlig anledning slopad som det lättaste fast det är det sannerligen inte. En skogsdunge ivägen och sen vattenhinder precis innan green. Och inspelet sen blev om möjligt ännu bättre och jag sänker putten! Helt galet kul med en birdie direkt! Det hålet lever jag nog på ännu för sen blev det tyvärr inte någon rolig historia. Men vi hade trevligt och snackade och slog bort bollar, precis som det skall vara. Men kanske inte riktigt någon träning så sent på kvällen sen så kom jag på att jag ville träna och de hade visst en bra motionscykel. Den fick absolut duga men man kunde inte ligga fram över sadeln då den tryckte lite olämpligt. Men grymt pass på 30 minuter och nog en av mina högsta snittpulser på ett spinningpass. 148 i snitt och jag peakade på 174 sl/min - nice!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards