Alla inlägg den 3 augusti 2016

Av Niclas Bernhardsson - 3 augusti 2016 18:30

Onsdag och jag fick trevligt besök av en kund. Det blev en hel del triathlonprat och det försvann en timme i ett nafs. Men det gjorde att man blev än mer sugen att dra ut på en sväng.

Ja, nu skulle vi rasta våra triathloncyklar igen och jag hade ändrat tillbaka till min normala inställning på styret. Så drog vi iväg och vi tog det ganska lugnt på vägen ut, vi körde på gamla E4:an mot Nyköping, och jag glömde dessutom att slå på klockan i början. När vi kommit 1,5 mil så vänder vi och nu börjar vi trycka på och fastän det borde vara lite lätt motvind så får vi upp bra hastigheter, dock väldigt ojämnt men det är heller inte några direkt platta partier. Vi håller iaf 28,6 km/h i snitt på vägen hem och då med några lugna ställen - nice! Fast det kändes å andra sidan lite jobbigare den här gången så helt klart gick det snabbare för Ullis. Tre mil och det är fortsatt fokus på att vänja nacken. Tyvärr har jag lite för smalt mellan mina tempopinnar, det gör nog att jag får det värre med nacken. Och det går heller inte att justera. Och nu köper jag banne mig inte något nytt. Tror jag har förköpt mig den senaste tiden. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards