Alla inlägg den 11 januari 2017

Av Niclas Bernhardsson - 11 januari 2017 22:23

Sex dagar utan träning och jag var faktiskt helt säker på att inte träna idag. Iaf under dagen. Och vad kul att träffa skolbarnen igen. Det blev två lektioner idag och ett bra möte där vi bestämde när vi skulle ha vår innebandyturnering på skolan. När jag väl kom hem, efter en rätt försiktig körning genom snöstormen så kommer jag på att jag är ju inbokad på två pass idag och då börjar jag fundera på om jag inte skall köra lite lätt iaf. Det är ju bara att kliva av om det blir för tufft. Först var det 45 minuters Core med Sara som ledare. Sen direkt efter så var det spinning med Magnus som ledare och det brukar alltid vara rätt tufft då det är spinning, iaf på Safiren. Så jag sade till Magnus att jag kör själv och så skulle jag sitta lite på sidan för att inte dra ned de andra. Det är ju inte så kul för honom om jag sitter och kör annat. Så han fick säga till de andra om han ville. Och det gjorde han, skönt!

Jag körde efter pulsklockan och försökte att inte gå upp för högt. Det slutade med att jag körde på ett snitt på 60% av maxpuls, och det var ju kanon. Alla sade att de var så svettiga men jag var nästan torr så det är klart att det blev ett lugnt pass för mig. Nu är det bara att hoppas att det går att sova i natt utan att hosta sönder lungorna. Så har det varit de senaste nätterna. Och imorgon skall jag lämna blod. Det är visst riktig kris nu på blod. Det blev förresten 52 minuters spinning och jag försökte ligga i bågen så mycket som möjligt.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards