Alla inlägg den 17 april 2017

Av Niclas Bernhardsson - 17 april 2017 22:13

Måndag och vad skönt med ytterligare en dags ledighet. Men idag skulle vi iväg på kalas då barnens kusin firade 25 år och mamman till densamma också fyllde år. Men träna ville jag ju och om jag kom iväg tills när Safiren öppnade så skulle jag nog kunna simma någon kilometer. Så fick det bli. Även Svarte Petter skulle dit men Ullis ville inte stressa och jag lovade att vara tillbaka prick 12.00 Väl på plats så träffar jag Svarte Petter på parkeringen och vi går in och byter om. Vi var lite rädda att det skulle vara fullt med folk nu efter ledigheten men det var i princip bara han och jag samt en till samtidigt. Jag har slarvat lite på slutet med simningen och nu var det en vecka sedan sist. Då brukar det kännas rätt dåligt men det gick väl hyfsat bra. På slutet får jag iofs en mamma och hennes barn framför mig några gånger men mamman var snäll och vek hela tiden undan då jag kom. Jag nöjde mig med en kilometer och sen blev det en liten snabb bastu. Det var skönt. Väl tillbaka hemma så är klockan precis 12.00 och vi packar in oss i bilen och åker. Det blir jag och Ullis samt svärmor. Vi hinner också in och byta några felaktiga varor på Sportson och nu fick vi bra service och det var inga problem alls att byta och då passade vi på att lägga till en hundring och fick med oss ett trainerdäck i rätt storlek. Sen blev det fika med släkten och det märks att man inte är van vid att äta så onyttigt. Men dock grymt gott. Väl tillbaka hemma så passar Millan och John på att testa vår massagestol. De blev grymt överaskade och båda sade att de fick ordning på sina ryggar. Jag visste inte ens att John hade ont men det blir nog fler besök! :-) Vi avslutade med att äta gott, tillsammans med dem, på pizzeria Piccolino.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards