Alla inlägg den 26 april 2017

Av Niclas Bernhardsson - 26 april 2017 21:00

Onsdag och vi hade planerat Öppet Hus på skolan. Men tyvärr blev det en kommunikationsmiss så jag kunde inte vara i gymnastiksalen utan gick in och hjälpte en kollega istället. Det innebar att det blev en rätt lugn dag för mig. Men det var rätt trevligt att mingla lite och prata lite mer med föräldrarna istället. Tyvärr så har jag blivit lite förkyld så jag fick ställa in ev. träning, senare på kvällen, och vi ställde istället om fokuset mot att fira. För jag hade under dagen gjort klart för en fortsättning under nästan läsår och det ville vi fira. Ledningen ville gärna ha mig kvar på samma tjänst och det var också mitt förstaval. Så det blev lite kaffe och bulle på kvällen.

Av Niclas Bernhardsson - 26 april 2017 08:37

Det är riktigt roligt att berätta att jag fått en ny sponsor och det är Trosa Glas, eller man kanske skall säga Trosa Glasmästeri & Fastighetsbyggen som de egentligen heter. De kommer gå in och göra en stor spegelvägg i mitt och Ullis träningsrum. Bilder kommer sen förstås! Riktigt roligt och jag är mycket tacksam! Jan-Erik, på Trosa Glas, är mycket sympatiskt och bra att ha att göra med. De är väldigt flexibla och rekommenderas! :-)


Coach/bollplank: Mattias Törnqvist - topptriatlet

Facebook: https://www.facebook.com/mattias.tornqvist.5?fref=ts

Cykelservice: Rainer Matela

Cykeltrainer: Hans Hemström

Spegelvägg, träningsrum: Trosa Glas - http://www.glasrum.se/kontakt.html


Ekonomisk stöttning: Cafe Utsikten, Bernhardsson Måleri

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards