Alla inlägg den 5 maj 2017

Av Niclas Bernhardsson - 5 maj 2017 22:00

Fredag och Ullis ville upp och kolla in 2XU-rean och fastän jag själv är åf så är det så bra priser så det är svårt att motstå och att bara vara vanlig kund är inte helt fel. Sagt och gjort. Efter en bra dag på skolan, med mycket lekfulla övningar, så duschade jag snabbt av mig och sen var Ullis där och väntade på mig. Jag cyklade till skolan på morgonen så 18 km cykel kan jag iaf logga in i kalendern. Som vanligt ingen direkt fart men jag börjar undra om det även kan tillskrivas dåligt underhåll för det börjar kärva och låta lite om cykeln. Jag är ju ingen fan av att mecka och hålla på. Hursomhelst så knappar vi in adressen på gps´n och det var någonstans i Wärtahamnen och det var rena porren att gå runt där och shoppa. Det blev tre par glasögon men ett par snodde Ullis direkt. Sen en t-shirt, ett triathlonställ, calfs, eller vad det heter, och en recovery jacket. Riktigt snygg. Sen ett par funktionsstrumpor och ett par vanliga strumpor också, om jag inte minns helt fel. Efter det så drog vi vidare mot triathlonbutiken Tri-Spot. Tyvärr så gick vi efter bilens gps och den visade ju rätt igenom värsta smeten och det kändes som en evighet. Vi kommer iaf fram typ tio minuter innan de stängde. Ullis köpte ett par svindyra Powerwoman-tights och de är ju fina men 1300 kronor... :-) Nåja, jag shoppade ju loss nyss så jag skall väl vara tyst! ;-) Sen var vi lite onyttiga och drog i oss en varsin hamburgare på närliggande Max och väl hemma så bytte vi om lite fort och gick bort mot Safiren. Men det blev en rätt stressad simning och jag tyckte det gick trögt. Jag fick Ullis att filma mig och jag ser då att jag har hela huvudet under och då bromsar man genom att nacken blir som en vågbrytare. Det var bra att se. Under själva simningen så kändes det lite blandat. Jag nöjde mig med en kilometer fastän jag hade tio minuter kvar.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards