Alla inlägg den 17 maj 2017

Av Niclas Bernhardsson - 17 maj 2017 21:37

Så var det onsdag och jag borde få in lite simning och Coren hade jag visst missat att bokat. Men jag lade in mig i kö igår och på vägen hem från jobbet så fick jag en bekräftelse att jag fått plats, det var ju skönt. Men hur skulle jag få in simningen? Det är ju alltid så brådis hemmavid och man måste nog förbereda sig lite innan. Nåväl, jag var ju så himla trött på morgonen och kanske är det ett tecken på att man är lite sliten. Fast jag kan ju inte köra på halvfart hela tiden. Och på jobbet tjatade de om AW men träningen måste gå fort. Det var också en onsdag och mer än så tänkte jag inte ens på. Coren missar man inte gärna. Hursomhelst så traskade jag och Ullis ned till Safiren och jag hängde av mig och gjorde mig iordning. Det var visst Susanne som var vikarie för Carina, som var bortrest, eller vad det var. Men det kan ju vara kul med lite annorlunda övningar ibland. Det blev inte riktigt samma fokus på mage utan kanske mer allmänstyrka. Gott nog. Några övningar var riktigt jobbiga men jag hade personligen önskat mer fokus på bålstyrka. 

Väl hemma så tittade vi på den hemska dokumentären om Kevin-mordet och det är ju ett rent justitiemord. Stackars killar och familjen. Och förstås om Kevins familj, det måste ju vara svårt för dem också. 


Nä, dags att skicka lite grovplanering till coachen som önskade det. 


Imorgon satsar jag på lite cykel och löpning. 


Coach/bollplank: Mattias Törnqvist - topptriatlet

Facebook: https://www.facebook.com/mattias.tornqvist.5?fref=ts

Cykelservice: Rainer Matela

Cykeltrainer: Hans Hemström

Spegelvägg, träningsrum: Trosa Glas - http://www.glasrum.se/kontakt.html

Massagebänk - Johanna Lithman

Ekonomisk stöttning: Cafe Utsikten, Bernhardsson Måleri (5000kr)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards