Alla inlägg den 22 maj 2017

Av Niclas Bernhardsson - 22 maj 2017 21:05

Så var det måndag och tanken var att cykla till jobbet men nu kände man hur viktigt det är med sömnen. Jag var alldeles för trött, efter att ha kollat på hockeyn som slutade sent, så jag låg länge och drog mig. Sen blev det rätt bråttom och jag missade t.o.m en minut på morgonmötet. Fast rent visuellt så såg man att det var flera som suttit uppe och tittat. Och det påpekade jag och fick medhåll! :-) Tyvärr även elever men efter några timmar var de flesta pigga och alerta. Första lektionerna blev inställda och istället gick jag med ettorna till Gnesta hembygdsgård. Det var riktigt kul men snart nog var jag tvungen att avvika för att hinna med annat också. På vägen hem så hade de också tillräckligt med lärare. 

Sen lunch och rastvakta lite. Det var kul och jag kan nog hoppa in flera gånger om jag har tid. Sista lektionen blev minst lika rolig då vi provade på att hoppa längdhopp och vi testade även på att kasta slägga och diskus. Svårare än man tror och det krävs att man sköter säkerheten. Väl hemma så köpte jag lite mat och Ullis fixade sen iordning den då jag gick och simmade. Tyvärr var hon inte helt kurant utan stannade hemma. Jag körde lite blandad fartlek och det blev lite utefter hur många som var i poolen. Jag hade dock rätt mycket tur för då jag körde var det max tre stycken totalt. Sen klev jag upp, det blev endast 850 meter, så fylldes det med det dubbla. Men skönt att röra på sig och jag hoppas snart att det släpper. Nästa gång skall jag försöka bli filmad. Tror det är nyttigt. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards