Alla inlägg den 20 juni 2017

Av Niclas Bernhardsson - 20 juni 2017 20:45

 

Tisdag och nu fick cyklarna stå kvar i garaget och vi packade istället ned våtdräkterna i bilen och efter hotellfrukosten drog vi iväg och letade efter en lämplig badstrand. Efter ett tag så hittade vi fram till Långviken och där var det full aktivitet. Men hu vad det tog emot att komma ned i vattnet. Ullis hade läst att det skulle vara 18-19 grader men det vete tusan om det var! :-0 Fötterna kändes som isbitar och man fick ta det i etapper. Men på något sätt var jag i och t.o.m innan Ullis! :-D 

Men det tog emot att andas och det tog nog baske mig hela tio minuter innan jag fick till något som kunde liknas vid crawl. Det gick dock lite bättre mot slutet men i det stora hela fick det endast handla om att komma i. 

Sen ville jag få till lite mer träning och man fick nyttja Malkars träningsanläggning och det ville jag gärna. Ullis ville nog hellre springa men hängde ändå på mig. Hon hade iofs redan fått ihop en mil då hon sprang hem från badet.

Men först käkade vi men tror ni inte jag blev matförgiftad! :-0 Jag höll på att göra på mig innan vi kom fram. Trots det så lyckades jag köra en timme på en Cross Trainer men sen blev jag lite sänkt. Trist!


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards