Alla inlägg den 25 juni 2017

Av Niclas Bernhardsson - 25 juni 2017 23:32

Söndag och snart var det slut på Ullis ledighet. Ja, iaf för den här gången. Och vi började med att fixa iordning vårat träningsrum. Det blev riktigt bra. Men idag skulle vi cykla. Ja, det var det ingen tvekan om. Men vad det blåste! Och våra cyklar är rätt vindkänsliga nu och när Svarte Petter var över på fika så snackade han om att det skulle blåsa rejält i byarna. Och det var vindstyrkor som man inte klarar av att hålla cykeln på banan. Nja, det fick faktiskt stå åt sidan idag. Ja, iaf ute då. Men innan han gick så gav han mig lite massage. Det kanske kunde bli lite cykeltrainer då. Men simma borde vi ju göra. Som vanligt så gick tiden och sen bestämde vi oss för att jag kör Cross Trainer igen och Ullis springer ned till Trosa och tar skjuts av mig hem. Så fick det bli. 

Väl framme så ser jag en ung flicka som förvånat ser mig och hälsar glatt. Det tar mig en sekund innan jag ser vem det är och hon, och resten av hennes familj, springer ju för klubben på Trosa Stadslopp. Jag hinner knappt prata klart förrän jag ser ett annat bekant ansikte som lyser upp och jag får mig en hjärtlig kram. Det är en gammal fotbollskille, som jag tränade för ca. 10 år sedan - kul! Efter det så hoppar jag upp på Cross Trainern och drar igång. Det blir prick en timme och bara lugnt idag. Men musiken gjorde att det blev lite hårdare än planerat. Snitt på 141 slag/minuten. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards