Alla inlägg den 8 juli 2017

Av Niclas Bernhardsson - 8 juli 2017 23:00

Så var det då lördag och det brukar innebära mycket tid till träning men nu blev det istället tid för annat. Vi åkte och slängde gamla sängen och hämtade den nya. Och så lite trix och fix med det. Sen gick timmarna och jag blev tröttare och tröttare. Men vad f-n! Jag måste ju träna! Det har blivit sämre på slutet så nu tog jag mig i kragen och åkte till Trosa och körde Cross Trainer. Ullis passade på att springa och hade sprungit fram och tillbaka till Trosa. Och på Sports Club i Trosa var jag helt själv. Nästan lite ödsligt. Men musiken i öronen och jag pressade mig hårdare och hårdare. Efter ett tag så tänkte jag att jag köttar på så länge det går. Ibland måste man ju utmana sig själv. Från början hade jag tänkte minst 70 minuter men på slutet så var det nästan så jag skakade. Jag får tacka musiken att jag orkade. Och jag fick lite feeling att några av de nära som gått bort fanns med mig och det gav helt klart lite extra krafter. Kanske lite konstigt men det kändes bra och gjorde att jag tog ut mig riktigt bra. Jag körde mot klockan och att jag skulle hålla minst 4 min/km på Cross Trainern. Det säger förstås inte er så mycket men jag fick iaf ta i och kunde nästan släppa efter lite på slutet men krämade ändå ut allt. 


 

Kötta-på-pass!


Coach/bollplank: Mattias Törnqvist - topptriatlet

  Instagram: https://www.instagram.com/mattias_tornqvist/

  Facebook: https://www.facebook.com/mattias.tornqvist.5?fref=ts

Massagestol: Ergonova - massagestolar av toppklass (Kontakta mig vid intresse!)

Cykelservice: Rainer Matela

Cykeltrainer: Hans Hemström

Spegelvägg, träningsrum: Trosa Glas - http://www.glasrum.se/kontakt.html

Massagebänk - Johanna Lithman

Massör: Janne Karlsson

Ekonomisk stöttning: Cafe Utsikten (3000 kr), Bernhardsson Måleri (5000 kr)

Övrig sportutrusning: Enklaresport - https://www.enklaresport.se 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards