Alla inlägg den 16 januari 2018

Av Niclas Bernhardsson - 16 januari 2018 18:30

Tisdag och det var extra segt idag och som vanligt slängde jag och Ullis oss på sängarna en stund efter maten. Typ inte så smart om man skall träna men vi var båda trötta, i synnerhet Ullis. Hon var klart inne på en vilodag och jag funderade starkt på att joina henne. Men jag hade svårt att hålla mig hemma och snart nog var jag på väg mot gymmet. Klockan hade tickat på så det var lite bråttom. Tanken, pga att jag var lite sliten, var att jag skulle köra lugnt och det blev verkligen 70 minuter lugn träning på en Cross Trainer. Jag motstod frestelsen att köra hårdare på slutet. Det brukar jag annars kunna göra. Skönt och lite av ett återhämtningspass. Inte alls fel ibland och idag var det klart behövligt.


Coach/bollplank: Mattias Törnqvist - topptriatlet

  Facebook: https://www.facebook.com/mattias.tornqvist.5?fref=ts
Massagestol: Ergonova - massagestolar av toppklass (Kontakta mig vid intresse för extra bra deal!)

Cykelservice: Rainer Matela

Cykeltrainer: Hans Hemström

Spegelvägg, träningsrum: Trosa Glas - http://www.glasrum.se/kontakt.html

Massagebänk - Johanna Lithman

Massör: Janne Karlsson

Ekonomisk stöttning: Cafe Utsikten (3000 kr)

Övrig sportutrustning: Enklaresport - https://www.enklaresport.se

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards