Alla inlägg den 18 januari 2018

Av Niclas Bernhardsson - 18 januari 2018 20:30

Torsdag och normalt så skulle det vara löpning men jag väntar fortfarande på en läkartid för att se vad som skall hända med min häl. Men jag vet andra som har lyckats köra excentriska tåhävningar till förbannelse och lyckats bli av med skiten. Så idag försökte jag få in det. Men det började med stakning på gymmet och jag körde lugnt och fint i nästan 6,5 km, då Tim ringde. Hmm, varför ringer han, tänkte jag. Han vet ju att jag är på gymmet. Så jag stannade när jag var precis på 6,5 och ringer upp. Jag har visst förlagt hans gym-tag och han undrade vart den var. Det undrade jag också. Vi hade ju kört på Skrotnissarna sist och då glömde jag mina skor som jag senare, med hjälp av hans tag hämtade. Men de skulle komma in ändå, då det var dagtid. Men nu var jag varm och tänkte dunka på med intervaller och så fick det bli. 600-ingar med 400 meters vila. Bra med folk och det sporrade. Tror förresten jag lurade en tjej som sprang bredvid Ullis sist. Bra kört sade jag och hon sade detsamma. "Nädå, jag körde lugnt." Men jag kanske hade dragit av några intervaller då eller var det dagen efter... Nåja. Det blev iaf fyra stycken och sen avslutade jag med 50 minuters Cross Trainer och det på 144 slag/minuten, i snitt. Kanske lite tuffare än lugnt. Jag körde iaf på motstånd 13 och det blev lite i takt med musiken. 


Coach/bollplank: Mattias Törnqvist - topptriatlet

  Facebook: https://www.facebook.com/mattias.tornqvist.5?fref=ts
Massagestol: Ergonova - massagestolar av toppklass (Kontakta mig vid intresse för extra bra deal!)

Cykelservice: Rainer Matela

Cykeltrainer: Hans Hemström

Spegelvägg, träningsrum: Trosa Glas - http://www.glasrum.se/kontakt.html

Massagebänk - Johanna Lithman

Massör: Janne Karlsson

Övrig sportutrustning: Enklaresport - https://www.enklaresport.se

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards