Alla inlägg den 19 januari 2018

Av Niclas Bernhardsson - 19 januari 2018 21:00

Fredag och idag var man lite trött då man kom hem och Ullis och jag tog en lite tupplur efter maten, det brukar kunna bli så. Att hon gör det, som jobbar så många timmar, förstår jag men att jag också är trött för jämnan, har jag svårare att förstå. Hon verkar klara sig på mindre vakna timmar. Hursomhelst så vaknade vi förstås upp från vår tupplur och tog en kaffe innan vi traskade iväg till gymmet. Tim hade lovat att fixa något gott käk och det var ju verkligen trevligt. Träna och sen få middagen serverad, sämre kan man ju ha det. Väl på gymmet så blev det lite stakning för mig, då bägge Cross Trainerna var ockuperade. Det blev 5 km på tiden 22 minuter blankt. Ja, precis 22.00´0 Efter det så satsade jag på lite kombinerad styrka och rehab och fick ihop dryga 22 minuter även där. Efter det så avslutade jag och Ullis det med att gå in och simma. Det blev nog 900-950 meter, klockan strulade lite. Tiden runt 21 minuter men då stoppade jag tiden ibland. 


Coach/bollplank: Mattias Törnqvist - topptriatlet

  Facebook: https://www.facebook.com/mattias.tornqvist.5?fref=ts
Massagestol: Ergonova - massagestolar av toppklass (Kontakta mig vid intresse för extra bra deal!)

Cykelservice: Rainer Matela

Cykeltrainer: Hans Hemström

Spegelvägg, träningsrum: Trosa Glas - http://www.glasrum.se/kontakt.html

Massagebänk - Johanna Lithman

Massör: Janne Karlsson

Ekonomisk stöttning: Cafe Utsikten (3000 kr)

Övrig sportutrustning: Enklaresport - https://www.enklaresport.se

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards