Alla inlägg den 7 februari 2018

Av Niclas Bernhardsson - 7 februari 2018 20:00

Det var nästan så att jag krypit på väggarna då träningsabstinensen varit hög. Men tanken hade funnits att det var just idag, på Coren, som jag skulle starta igen. Och sen var jag visst inbokad på spinningen också. Så varför inte. Det går ju att köra lätt. Efter skolan så käkade vi lite och sen traskade vi, dvs jag och Ullis, ned till Safiren. Rätt tidiga så vi snackade lite med Carina, som skulle leda både Coren och spinningen. Och det var nästan så det svartnade för ögonen, vid några tillfällen, lite läskigt. Men jag kom igenom passet och det kändes bra. Sen bytte jag skor och så var jag igång med spinningen. Ruggigt varmt i lokalen och jag satt rätt långt ifrån fläktarna. Pust! Tufft med fokus på styrka. Så bra omstart efter förkylningen. Det blev 2 stycken 45-minuterspass. Så 1,5 timmes träning idag. 


Coach/bollplank: Mattias Törnqvist - topptriatlet

  Facebook: https://www.facebook.com/mattias.tornqvist.5?fref=ts
Massagestol: Ergonova - massagestolar av toppklass (Kontakta mig vid intresse för extra bra deal!)

Cykelservice: Rainer Matela

Cykeltrainer: Hans Hemström

Spegelvägg, träningsrum: Trosa Glas - http://www.glasrum.se/kontakt.html

Massagebänk - Johanna Lithman

Massör: Janne Karlsson

Ekonomisk stöttning: Cafe Utsikten (3000 kr)

Övrig sportutrustning: Enklaresport - https://www.enklaresport.se

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards