Alla inlägg den 25 februari 2018

Av Niclas Bernhardsson - 25 februari 2018 21:15

Söndag och dags för lite träning igen. Men nu var det inte damer i spåret utan ungdomar. Det var en strid ström som kom åkandes från Eldris. Men jag åkte i det högra spåret bort mot Eldris och så fort det kom ngt barn i det spåret så stannade jag i god tid och gick ur spåret och hejade. Men det verkade finnas tillräckligt med spår så jag kunde åka hyfsat mycket. Framme i Eldris så var det dock stopp. Funktionärerna ville inte att man skulle åka in till kontrollen så där fick man vända. Och det blev även nu lite lugnt då jag inte ville åka om ungdomarna och störa dem. Vid en backe, ungefär vid skidstadion Hemus, så kom det en backe och någon funktionär tyckte att jag låg lite nära ett barn och stressade barnet. Hmpf! Tack för den. Jag var då ändå framme där jag kunde vika av och det fick räcka för idag. Jag drog på sista biten och fick upp pulsen rejält på skidstadion, i backarna. 


Coach/bollplank: Mattias Törnqvist - topptriatlet

  Facebook: https://www.facebook.com/mattias.tornqvist.5?fref=ts
Massagestol: Ergonova - massagestolar av toppklass (Kontakta mig vid intresse för extra bra deal!)

Cykelservice: Rainer Matela

Cykeltrainer: Hans Hemström

Spegelvägg, träningsrum: Trosa Glas - http://www.glasrum.se/kontakt.html

Massagebänk - Johanna Lithman

Massör: Janne Karlsson

Övrig sportutrustning: Enklaresport - https://www.enklaresport.se

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards