Alla inlägg den 26 februari 2018

Av Niclas Bernhardsson - 26 februari 2018 21:45

Måndag och hemma igen från Mora. Och nu på kvällen så ville jag köra lite intervaller. Jag hade sett, på nätet, att en bekant, som verkar varar i min klass, hade kört korta intervaller och jag såg även hans tider. Det lockade mig att köra på för att sedan jämföra. Men först körde jag fem km, på Skiergen, ganska lugnt och det tog dryga 23 minuter. Sen ändrade jag till intervaller på endast 30 sekunder. Det visade sig bli 30 sekunders vila också. Men det såg ut som passet som han, som jag pratade om tidigare, hade kört. Sagt och gjort! Jag tryckte på och det blev maxtryck men det kanske var lite väl hårt för jag orkade bara med sju stycken innan det kändes som hjärtat var utanför. Klart snabbare än tiderna jag hade uppmärksammat men det blev också klart färre... Nåja, det var kul att köra och efter den pärsen så körde jag lite lugnt, i 20 minuter, på en Cross Trainer. 


   

Fina kurvor                      Med start från noll. 


Coach/bollplank: Mattias Törnqvist - topptriatlet

  Facebook: https://www.facebook.com/mattias.tornqvist.5?fref=ts
Massagestol: Ergonova - massagestolar av toppklass (Kontakta mig vid intresse för extra bra deal!)

Cykelservice: Rainer Matela

Cykeltrainer: Hans Hemström

Spegelvägg, träningsrum: Trosa Glas - http://www.glasrum.se/kontakt.html

Massagebänk - Johanna Lithman

Massör: Janne Karlsson

Övrig sportutrustning: Enklaresport - https://www.enklaresport.se



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards