Alla inlägg den 2 april 2018

Av Niclas Bernhardsson - 2 april 2018 20:00

Måndag och timmarna gick. Inte hade jag fått till någon träning, inte... Men Ullis snackade om trainern och varför inte. Men den gamla datorn verkar ha gjort sitt och även Tim var med och hjälpte till. Vet inte vad som hänt men jag får ingen bild på skärmen. En tanke är ju att jag har bytt skärmar, på något sätt, med teven, och kanske måste lösa det på något sätt. Men det verkar svårt och det lutar snart åt att allt åker till tippen. Men jag har absolut haft nytta av det och det känns lite sorgligt om det skulle sluta på det sättet nu. Nåja, till slut så bestämmer jag mig för att bara koppla på trainer och köra med det naturliga motstånd som blir och samtidigt titta på teve. Och det verkade funka helt okey. Men jag ser på pulsen att det stegrades ju mer spännande det blev. En rafflande slutspurt men han som vann gjorde det onödigt spännande och gick in direkt framför den som jagade och tillät honom att komma på rullen. Kanske var det för att visa att det inte spelade någon roll. Ett mentalt övertag för resten av Touren kanske. Nåja, det blev 41,5 minuter och det kändes bra. 



Coach/bollplank: Mattias Törnqvist - topptriatlet

  Facebook: https://www.facebook.com/mattias.tornqvist.5?fref=ts
Massagestol: Ergonova - massagestolar av toppklass (Kontakta mig vid intresse för extra bra deal!)

Cykelservice: Rainer Matela

Cykeltrainer: Hans Hemström

Spegelvägg, träningsrum: Trosa Glas - http://www.glasrum.se/kontakt.html

Massagebänk - Johanna Lithman

Massör: Janne Karlsson

Övrig sportutrustning: Enklaresport - https://www.enklaresport.se

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards