Alla inlägg den 10 april 2018

Av Niclas Bernhardsson - 10 april 2018 21:15

Så var det tisdag och Ullis och jag knallade till Safiren. När jag kommer in i gymmet så säger hon att maskinerna är upptagna och hon menar förstås Cross Trainerna. Hmm... Asch, jag går och stakar en stund istället och när jag väl står där så bestämmer jag mig för att staka en mil. Jag kör igång och tar mig en slurk vatten var femte minut. Det är typ standard för mig. Och det blir ett mellanhårt pass på 45 minuter. Kändes rätt bra och jag tror knappt jag svettades en en endaste droppe. Så antingen hade jag druckit för lite innan eller så behövde jag inte ta i lite mycket. Efter det så körde jag rehab i ca. 10 minuter medan jag väntade på att Ullis skulle bli klar. 


Coach/bollplank: Mattias Törnqvist - topptriatlet

  Facebook: https://www.facebook.com/mattias.tornqvist.5?fref=ts
Massagestol: Ergonova - massagestolar av toppklass (Kontakta mig vid intresse för extra bra deal!)

Cykelservice: Rainer Matela

Cykeltrainer: Hans Hemström

Spegelvägg, träningsrum: Trosa Glas - http://www.glasrum.se/kontakt.html

Massagebänk - Johanna Lithman

Massör: Janne Karlsson

Övrig sportutrustning: Enklaresport - https://www.enklaresport.se

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards