Alla inlägg den 16 april 2018

Av Niclas Bernhardsson - 16 april 2018 21:45

Måndag och dags att återgå till de vanliga rutinerna. Och det blev det verkligen. Jag hoppade upp på en Cross Trainer och körde relativt hårt och tungt. Tio minuter och sen blev det lite bålstyrka som sit-ups, liggande tricepspress och plankan. Två gånger. Sen funderade jag på om jag skulle byta kondtionsmaskin men det blev återigen Cross Trainern och nu lite lugnare. Tio minuter igen och sen gick jag in till gymmaskinerna och det blev lårcurl, benspark och axelpress. Det två gånger förstås och sen ytterligare tre övningar och nu blev det Bröstpress, tricepspress och lite hantelcurl och även det upprepade jag två gånger som vanligt. Bra träningsdag men måste steppa upp lite nu. 


Coach/bollplank: Mattias Törnqvist - topptriatlet

  Facebook: https://www.facebook.com/mattias.tornqvist.5?fref=ts
Massagestol: Ergonova - massagestolar av toppklass (Kontakta mig vid intresse för extra bra deal!)

Cykelservice: Rainer Matela

Cykeltrainer: Hans Hemström

Spegelvägg, träningsrum: Trosa Glas - http://www.glasrum.se/kontakt.html

Massagebänk - Johanna Lithman

Massör: Janne Karlsson

Övrig sportutrustning: Enklaresport - https://www.enklaresport.se

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards