Alla inlägg den 18 april 2018

Av Niclas Bernhardsson - 18 april 2018 22:06

Imorse så var det då dags att kliva upp ur sängen och jag hade ju redan på förhand förstått att det skulle vara rejält stelt i hälsenan. Tanken var ju att jag skulle köra på för att bli stel och det lyckades jag verkligen med. Jag kom knappt upp och det kändes som om jag borde legat kvar i sängen. Men till jobbet skulle jag och jag hann t.o.m åka in på en återvinningsstation och slänga en massa. Men sen haltade jag upp till skolan och det blev en extra lång genomgång på morgonmötet. Sen haltade jag ned till Skillingavallen och det var fullt ös hela dagen. Ja, iaf för eleverna. I början så stod jag på ett ställe där det aldrig kom några elever. Men det KUNDE ha kommit några där. Om de gick fel typ... Men sen blev det lite roligare och totalt sett en bra och rolig dag. Inte lika roligt dock att gå uppför backen sen. 

På kvällen sen blev det lite Core-träning och jag trodde inte det skulle bli så jobbigt som det nu blev. Rejält stel och det var som hälen tog en massa kraft och det bara rann om mig. Fy bubban vad slitigt det var. Men jag kämpade på och får vara riktigt nöjd med passet. Och extra kul att köra bredvid Ullis!


Coach/bollplank: Mattias Törnqvist - topptriatlet

  Facebook: https://www.facebook.com/mattias.tornqvist.5?fref=ts
Massagestol: Ergonova - massagestolar av toppklass (Kontakta mig vid intresse för extra bra deal!)

Cykelservice: Rainer Matela

Cykeltrainer: Hans Hemström

Spegelvägg, träningsrum: Trosa Glas - http://www.glasrum.se/kontakt.html

Massagebänk - Johanna Lithman

Massör: Janne Karlsson

Övrig sportutrustning: Enklaresport - https://www.enklaresport.se



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards