Alla inlägg den 20 april 2018

Av Niclas Bernhardsson - 20 april 2018 21:30

Jonas, från Riktiga Karlar, teve-programmet, var ju så nöjd med Mora Triathlon att han tatuerade in deras logga och eftersom Magnus, som är som en bror för mig och dessutom arrangerar loppet, ville inte jag vara sämre. Så när Magnus var och hälsade på mig och Ullis förra helgen så pratade jag om det och han nappade direkt. Så det kändes bra på alla sätt och idag hade jag bokat tid för att tatuera mig och det var rätt bråttom hem efter jobbet. Jag lämnade av Tim och åkte direkt mot studion. Jag hade egentligen gjort några egna figurer men var inte riktigt nöjd med alla så det slutade med att jag tog några allmänna figurer. Det blev iaf riktigt snygg och resultatet kan ni se här: https://www.instagram.com/p/Bh0zbGlHncC/?taken-by=enklaresport

Så det känns riktigt bra att Magnus blev så glad och det är verkligen ingen uppoffring. Det är ett fantastiskt kul lopp och bra arrangerat. Hoppas att jag kan locka många dit med min tatuering! :-)

Ingen träning idag men imorgon har jag bokat in morgonträning. 


http://www.moratriathlon.se/

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards