Alla inlägg den 25 april 2018

CC

Av Niclas Bernhardsson - 25 april 2018 18:45

CC, alltså Carinas Core! Grym som vanlig och man får en bra balans på allting. Nu, i skrivande stund, så ligger jag typ över en vecka efter i bloggande så jag skriver bara lite kortfattat så jag ändå får ned det. Men det var iaf första passet efter mötet med läkaren som kollade min häl. Det var sjukt svårt att hålla balansen då jag helt plötsligt kör med hälkuddar i skorna. :-0


Någon kanske förresten undrar lite om sponsorerna och om min framtida satsning. Jo, angående min Coach/bollplank Mattias Törnqvist så ligger vi lite lågt då jag just nu bara försöka hålla igång lite lättare träning och det verkar bli ett mellanår det här. 

Och angående Ergonova så stöttade dem mig bra förra året och vi hade en stol ståendes hos oss. Det tackar vi för. Och det är fortsatt så att vi kan erbjuda en bra deal och förmedla kontakt för allas vinning. Grymt bra maskiner!


Coach/bollplank: Mattias Törnqvist - topptriatlet

  Facebook: https://www.facebook.com/mattias.tornqvist.5?fref=ts
Massagestol: Ergonova - massagestolar av toppklass (Kontakta mig vid intresse för extra bra deal!)

Cykelservice: Rainer Matela

Cykeltrainer: Hans Hemström

Spegelvägg, träningsrum: Trosa Glas - http://www.glasrum.se/kontakt.html

Massagebänk - Johanna Lithman

Massör: Janne Karlsson

Övrig sportutrustning: Enklaresport - https://www.enklaresport.se



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards