Alla inlägg den 15 maj 2018

Av Niclas Bernhardsson - 15 maj 2018 22:45

Fortsatt mycket jobb med altantaket men det började hända grejer nu. Nu hade jag målat klart all för att underlätta för takmonteringen. Men fastän jag gick upp lite i kvalitet mot vad jag hade tänkt så var ju det gamla taket sju resor bättre i kvalitet. Jäklars! Var det alltid bättre förr? Hmm... Mot kvällen så var Ullis på mig om att vi borde cykla och jag känner ju verkligen att jag ligger långt efter nu. På något sätt så har jag inte gett upp året helt men jag tränade ju mycket bättre ... öh, förr! He he, jag menar förra året. Det var verkligen bättre på många sätt men det var ändå inget år som jag var riktigt nöjd med. Det finns mycket mer att ta ut. Det finns det för den stora majoriteten av tränande. Vi är nog lite för bekväma. Hursomhelst så drog vi iväg på cyklarna och det kändes förvånansvärt bra, är det förresten fler än jag som tycker att det vore bättre om det stavades förvånandsvärt? Det blev ut mot Södertälje, via gamla E4:an och sen vände vi efter en och en halv mil och totalt då alltså tre mil. Skönt att vara igång!


Coach/bollplank: Mattias Törnqvist - topptriatlet

  Facebook: https://www.facebook.com/mattias.tornqvist.5?fref=ts
Massagestol: Ergonova - massagestolar av toppklass (Kontakta mig vid intresse för extra bra deal!)

Cykelservice: Rainer Matela

Cykeltrainer: Hans Hemström

Spegelvägg, träningsrum: Trosa Glas - http://www.glasrum.se/kontakt.html

Massagebänk - Johanna Lithman

Massör: Janne Karlsson

Övrig sportutrustning: Enklaresport - https://www.enklaresport.se

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards