Alla inlägg den 2 juli 2018

Av Niclas Bernhardsson - 2 juli 2018 21:15

Efter en lite slö helg så ville jag få igång rutinerna igen och det blev Safiren. Jag hoppade på en Cross Trainer och sade igång. Inga konstigheter utan jag bara körde på och satte motståndet på 12 och det blev hyfsat lugnt. Jag kunde säkert köttat på lite mera men det blev svettigt värre ändå. Brorsan T Bäck var där, som vanligt och vi snackade lite grand innan jag fortsatte lyssna på musik. Det blev en timme och snittpulsen blev 146 sl/minuten. Det kändes helt okey. 

I lördags så var vi och firade Ullis lillesyrra Millan som fyllde 25 år och det bjöds på smörgåstårta och jag tror jag drog i mig två bitar så det fanns lite att förbränna! :-) Jag har mitt hemliga mål som jag kämpar mot och det blir spännande att se hur det fortlöper. 


    


Coach/bollplank: Mattias Törnqvist - topptriatlet

  Facebook: https://www.facebook.com/mattias.tornqvist.5?fref=ts
Massagestol: Ergonova - massagestolar av toppklass (Kontakta mig vid intresse för extra bra deal!)

Cykelservice: Rainer Matela

Cykeltrainer: Hans Hemström

Spegelvägg, träningsrum: Trosa Glas - http://www.glasrum.se/kontakt.html

Massagebänk - Johanna Lithman

Massör: Janne Karlsson

Övrig sportutrustning: Enklaresport - https://www.enklaresport.se

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards