Alla inlägg den 9 juli 2018

Av Niclas Bernhardsson - 9 juli 2018 20:00

Måndag och nu var det jag som ville visa "min runda" för Ullis. Så trevligt att gå tillsammans och vi blandade lite med att prata och lyssna på musik. Jag är ju inget promenadproffs direkt utan har ju bara gått för att förbränna lite kalorier. Tanken var att komma i riktigt god form för en filmroll men det var lite osäkert hur det skulle bli med den där filmrollen. Hursomhelst så ville jag prova på och inte fega. Så vi fick väl se vad som skulle hända. Det blev iaf lite drygt 8 km och man traskar i ungefär 10 min/km. Lite sådär lagom. Rätt skönt och pulsen är inte så hög förstås. 

Lite senare på dagen så kom Ullis lillesyrror förbi och Millan hade förstås med sig sin Cornelia. Och Carro definitivt sin med sig då den ligger i magen och väntar på att få komma ut. :-) Trevligt och Millan testade att gå Slacklines och gjorde det riktigt bra. Dock försvann halva trädet då hon försökte greppa något för att hålla balansen! :-D

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards