Alla inlägg den 17 juli 2018

Av Niclas Bernhardsson - 17 juli 2018 21:45

Morgonpromenad igen och skulle jag sett de här inläggen för ett år sedan så hade jag undrat vad f-n som flugit i mig! :-0 Men det känns bra och verkar ge mer kondition än man kan tro. Fast jag får förstås inte glömma den vanliga träningen men just nu funkar det bra och det är ju så förbaskat varmt hela tiden. Det blev iaf Nora-rundan tillsammans med Ullis och efter lite prat så lyssnade hon på sin ljudbok och jag lyssnade på musik. Rätt skönt att bara gå in i sig själv också. Vi kom iväg strax innan 9 och det har redan då blivit rätt varmt. Ruggig sommar vi har! Jag har aldrig varit en fan av riktig hetta men när det är det så är det bara att gilla läget men jag märker ju att gamla lider. Trist! Det blev iaf 9,5 km och sen fixade vi lite hemma. På kvällen så gick Ullis och jag till Safiren och simmade lite. Vi sade att vi skulle vara nöjda med en kilometer men Ullis kom i vattnet lite före så hon fick nog lite mer. Jag stannade vid prick 1,00 km och det fick räcka. Det kändes väl rätt bra och man måste nöta lite mer för att få in stabiliteten. 


Coach/bollplank: Mattias Törnqvist - topptriatlet

  Facebook: https://www.facebook.com/mattias.tornqvist.5?fref=ts
Massagestol: Ergonova - massagestolar av toppklass (Kontakta mig vid intresse för extra bra deal!)

Cykelservice: Rainer Matela

Cykeltrainer: Hans Hemström

Spegelvägg, träningsrum: Trosa Glas - http://www.glasrum.se/kontakt.html

Massagebänk - Johanna Lithman

Massör: Janne Karlsson

Övrig sportutrustning: Enklaresport - https://www.enklaresport.se

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards