Alla inlägg den 5 januari 2019

Av Niclas Bernhardsson - 5 januari 2019 21:15

Lördag och Ullis födelsedag men innan gästerna kom så var jag tvungen att städa undan lite efter renoveringen och jag hann knappt klart förrän gästerna började droppa in. Jag trodde först att de kommit för tidigt men de första gästerna kom precis på sekunden. Så det var bara att lägga ifrån sig sakerna jag höll på med. Trevligt men jag hade lite bekymmer med min egna present. I flera dagar så hade jag gått bet på att köpa något fint till Ullis men då Felix hade ett ärende till Linköping så kunde han ju hoppa in på några affärer och jag hade lite förslag. Tim följde förresten med och de fick komma lite försent. Tim fyller ju om två dagar så chansen fanns ju att några även skulle gratulera honom. Felix ringde upp några gånger och vi lyckades hitta en bra lösning. Tack för det! När de sedan kom så fick de smyga in med grejerna och de kunde först vara med på kalaset. Sedan, när det började tunnas ut, så hann vi slå in presenterna och Ullis blev så nöjd! Härligt!  Men nu skulle vi försöka få till lite träning och ungarna var schyssta nog och fixade maten. New York stod visst på schemat och vi valde det förvalda förslaget, tror den heter Perimeter Loop. Mitt veckomål, på 18 mil, låg lite i fara och jag har från och till, sedan några dagar innan nyår, haft ont i halsen. Så lite på min vakt var jag men jag kommer också ihåg att jag i samband med att jag började få ont även bet mig rejält i tungan. Och det kan ha påverkat. Hursomhelst så körde vi i en dryg timme och jag kunde logga knappa 32 km. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards