Direktlänk till inlägg 24 januari 2019

137 watt...

Av Niclas Bernhardsson - 24 januari 2019 23:00

Torsdag och det kändes i kroppen att jag redan tagit helg, från skolan. Imorgon så skulle jag på kurs om Autism. Men träna ville jag och frågan var om vi skulle gå bort till Safiren. Men vid drog oss lite grand och till slut så blev det återigen Zwift. Jag såg att SZR skulle köra och jag klickade i att jag skulle joina. Det var beginners ride, igen. Det blir lagom och skönt tempo, tänkte jag. Men jag fick stressa ned och sen var det så kort om tid så jag valde att direkt gå in och vänta på starten. Ullis kommer ned efter några minuter men hon körde lite själv. Men riden jag var med på var i London, virtuellt alltså. Ni som bekantat er med Zwift vet vad jag pratar om. Egentligen så var det väl Watopia som gällde idag men den här group riden var alltså i London. Fem varv, stod på schemat, och det var en rätt lång sträcka innan man kom in på de, iofs, kortare varven. Några försvann, som vanligt, men i det stora hela så var det en väldigt disciplinerat gäng och det var riktigt kul att köra. Jag fick ta i några gånger men jag fick säkert köra extra lugnt fler gånger än tvärtom. Första varvet så var det tabu att köra på i sprinten men sen var det okey och jag maxade ur och fick pb, nice! Och sen väntade jag förstås in ledaren. Idag höll han sig hyfsat lugn och det var väl någon enstaka groda som slank ur. Men en klar bättring och det var kul att köra. Att det är några som skall förstöra får man nog räkna med. Jag försökte sprinta vid varje varv men lyckades aldrig slå det första varvet. Det blev till slut över en timme och jag kunde bokföra 36 km och den måttliga snittwatten 137 har jag skrivit om förut. Det var tredje gången på kort tid som jag haft samma låga snittwatt. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 17 april 23:00

På jobbet blev det lite kaos och av sekretesskäl så kan jag förstås inte gå in på vad det var men jag tyckte det sköttes proffsigt. Tänk på att bloggen egentligen är till för att jag skall kunna gå tillbaka och se vad som hänt. Så ni får tyvärr nöja ...

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 16 april 23:00

Tisdag och jag satt på bussen och försökte komma ikapp med en massa. Jag såg att jag fått in en massa dokument som jag behövde få koll på och tog en skärmdump på Kivra. Sedan svarade jag några som hade funderingar på sin medverkan i ultraloppet. Seda...

Av Niclas Bernhardsson - Måndag 15 april 23:00

Måndag och idag var det en ny vecka och nya krafter. Tänkte jag. Det började dock rätt dråligt och jag fick avvika på morgonen och fräscha upp mig efter att ha fått något i ansiktet.  På dagen så fick jag en återkoppling på kursen i fonetik och det...

Av Niclas Bernhardsson - Söndag 14 april 23:00

Söndag och vi vaknade rätt sent, ja i alla fall jag. Ullis hade tagit kaffe i biblioteket så jag satte på några koppar i den vanliga bryggaren. Lite morgonteve och sedan pluggade jag en stund. I övrigt så bestämde vi oss för att skjuta upp starten i ...

Av Niclas Bernhardsson - Lördag 13 april 23:00

Lördag och man hade inte sovit som en prins direkt då Felix säng inte var gjord för en tungviktare som mig och Ullis åkte väl in i mig då det blev som en grop.  Men lite speciellt att vakna upp mitt i Stockholm.  Efter lite frukost så försökte ma...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards