Alla inlägg den 5 mars 2019

Av Niclas Bernhardsson - 5 mars 2019 22:00

Tisdag och jag kom på att jag glömt att göra träningschemat för löparklubben. Attans! Lite lätt panik och jag gör programmet rätt snabbt men känner ändå att jag har bra koll, det är lite övergångsträning från mängd till att snart gå över i snabbare träning. Sen ville jag förstås få till lite träning och Ullis hängde på. Jag ser att man kunde vara med i någon utmaning där man skulle köra minst 25 km i vardera fem världar och man hade på sig fram till och med den 31 mars. Alltså ganska lätt. Jag hade också sett att det fanns någon Drop shop men har inte haft tid att sätta mig in i det där och undrade om det var någon köp-shop. Typ, skall man kunna köpa till sig bättre grejer genom pengar? Hoppas inte det iaf. Men nu blev det iaf lite lätt cykling, med Ullis! Vi försökte hålla ihop men tappade varandra och sen körde vi lite om varandra. Det blev ganska precis 30 km på ganska precis en timme. Några backar blev det och jag försökte hitta några nya vägar, den här gången. 267 höjdmeter och 167 snittwatt. En bra dag och jag tittade sen på andra halvlek på Real Madrid vs. Ajax! F-n, vilken skräll! :-) Den sved! Ajax vidare och det var en rejäl högoddsare!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards