Alla inlägg den 27 mars 2019

Av Niclas Bernhardsson - 27 mars 2019 20:00

Bra men jobbiga dagar på skolan. Jobbiga på sådant sätt att jag blir trött i slutet av dagen och det beror på foten och på penicillinet jag fick mot halsflussen. För själva lektonerna har egentligen inte varit jobbiga alls. Tvärtom brukar de nästan alltid ge energi. Men operatonen tog helt klart mer på energin än jag hade trott att den skulle göra. Men men... Jag hankar mig fram och idag var det onsdag och sista lektionen var med en sexa där några ville visa upp sin dans och jag blev således lite sen för mötet. Och där hade jag inget annat val än att höja en elev till A, i dans. Härligt! Kul men jag kom alltså lite sent men det verkade inte som de kommit så långt. Men luften hade nästan helt gått ur mig och jag hoppade upp på motorcykeln och drog hemåt. Rejält trött men dock väldigt taggad för träning. Och Ullis, som redan hade sprungit, ville hänga på. Det blev alltså Zwift som vanligt. Men jag var trött från start och det släppte liksom aldrig. Och rätt som det var så trampade jag luft och det var jobbigt, jobbigt... Vi kommer ifrån varandra men kör alltså på samma stället. Det är New York och nu har jag alltså bara en bana kvar för att klara av fem världar inom en månad. Alltså ingen större utmaning. Hursomhelst så känner jag att det är nog och jag får nöja mig med att iaf försökt. Det blir knappa fyrtio minuter och jag kom väl runt 2 mil. Kanhända att jag gick för hårt lite för länge men jag är inte säker. Troligtvis är jag lite sliten bara.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards