Alla inlägg den 3 april 2019

Av Niclas Bernhardsson - 3 april 2019 20:00

Onsdag och på skolan var det rätt hektiskt. Jag hade först rastvakt, klockan 08.00, och sedan skulle jag stå i rastboden samtidigt som jag behövde få ut kontroller. Men min gode vän Bassel hjälpte mig med rastboden och jag tog bilen och körde runt lite i Gnesta. Jag hann precis få ut tio stycken kontroller, eller bokstäver skall vi väl säga. Sen var det dags och lektionerna gick bra men då jag hade småjoggat lite, då jag satte ut kontrollerna, blev jag rätt trött i foten, i slutet av jobbdagen. Och sen kom läslyftet och efter det ville jag bara hem. Väl hemma var det mat och sen ville jag få till lite träning. Jag hade sett att det var en Tour igen men jag valde att köra runt bara. Det blev New York och jag försökte sprinta tre gånger. Två av dem lyckades jag få pb men det var verkligen på håret. Två hundradelar skiljde mellan de två gångerna. Och det utan bra draghjälp. Det är ju nästan omöjligt att veta vilka som skall gå för en sprint så man blir ofta själv. Men jag tog verkligen i. Det blev en timme och totalt sett så blev det ett relativt lugnt pass med en snittpuls på 146 och en topp på 180 slag/minuten. 30 km/h i snitt. Det med lite ryggar här och där. Och så var det Mora mot Leksand på teve. Jag förstår de som lever för sitt lag. Jag har bara råkat heja på Mora, genom mina bekanta, men jag känner ändå en stor känslostorm när det går bra eller dåligt. Och nu har det varit stolpe ut för Mora. Hmm... 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards