Alla inlägg den 23 april 2019

Av Niclas Bernhardsson - 23 april 2019 21:00

Så var man igång med jobbet igen och jag känner mig alltid ringrostig när jag haft längre lov. Så även den här gången och med den tråkiga händelsen, med min bror och hans hus, i färskt minne, så var jag lite ur balans. Det gjorde att jag var lite virrig när jag skrev veckobrevet och några undrade lite om brevet. Jag hade helt glömt bort att jag lovat att ta hand om "orienteringsdagarna" under de vanliga lektionerna. Så nu får jag styra om lite. Men det är alltid kul att komma till skolan och många elever sprang fram och kramade om mig. Så härlig start och då kan det ju bara gå bra! :-) Och det gjorde det. Det var bra drag och jag lyckades styra om till en rolig och bra lektion. Så himla kul när man hittar på något eget som fungerar bra. Jag fick träffa min nye chef och det visade sig att han var riktigt idrottsintresserad så jag pratade nog en kvart med honom. Det känns dock bara lite osäkert hur det blir för mig framöver. Jag har ju ingen behörighet och fastän jag har mängder med rutin och erfarenhet så kan det ju hända att nya ledningen trycker extra hårt på just behörighet. Så det känns som det är läge att börja skicka ut nya ansökningar. Väl hemma var jag rätt trött och efter maten sträckte jag nog ut mig på sängen, om jag inte minns helt fel. Sen ville jag få till lite cykling fast idag kände jag inte för att köra mitt program utan det blev bara en timmes körning på Watopia. Bara lugnt och lätt. Jag snittade 134 slag/minuten, precis som igår alltså. Och på det kom jag 33,4 km. Rätt bra fart alltså men vi var 3-4 stycken som samkörde väldigt länge och det var kul att bytas av. Jag tog en hel del körningar på slutet och pulsen steg lite då. Men från att känt mig seg så växte jag. Riktigt kul!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards