Alla inlägg den 26 april 2019

Av Niclas Bernhardsson - 26 april 2019 22:30

Fredag och då Ullis skulle snabbt iväg till sjukgymnasten så såg jag till att avsluta den sista lektionen smidigt. Det var löpning på schemat och man fick springa lika många varv, på friidrottsbanan, som den årskurs man gick i. Så har jag kört ett par år och den andra halvan halvan körde 60 meter. På den sista lektionen fick jag dessutom bra hjälp av fyra trevliga elever från årskurs sex, som jag har. Men när jag skulle iväg så blev det alltid en massa snack men snart nog var jag på väg hem och väl hemma var Ullis redan startklar. Så iväg i nästa bil och det gick, trots mycket trafik, rätt smidigt. Och parkeringsappen fungerade perfekt och strax efter var vi inne hos sjukgymnasten. Det är en riktigt duktig tjej som tar sitt jobb på allvar och Ullis får jobba hårt. Efter en lång stund så lämnade vi praktiken och passade på att köpa en löpbandsmatta då jag glömde att ta hem en till löpbandet jag tog hem. Jag beställde ett Reebok JET 300 och det blir spännande att se och prova. Vi passade förresten på att käka gott på Heron City. Vi äter typ alltid på samma ställe och det är Bamboo center, någonting. Det är iaf thai-restaurangen längst in. 

Väl hemma så hade klockan gått och nu var man trött men jag skulle banne mig träna. Så taggad har jag blivit men visst tog det emot lite grand. Men jag hoppade upp på cykeln och det gick rätt fort. Vi blev några stycken som växeldrog och det blev hårdare än väntat. Jag snittade 191 watt och kom 36,1 km på en timme och tre minuter. Skönt och självförtroendet växte! 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards