Alla inlägg den 28 april 2019

Av Niclas Bernhardsson - 28 april 2019 20:00

Söndag och vad hände idag då? Vi tog det lite lugnt och grabbarna skulle iväg på fotboll. Det var Hammarby mot Djurgården. De undrade om jag kunde hämta och absolut! Det kunde jag förstås men jag behövde inte åka längre än till Södertälje. Men först tränade jag och Ullis och nu blev det lite friåkning, i Watopia. Jag orkade inte riktigt köra programmet och fick ta ikapp det senare. Det blev 25,1 km på ca. 46 minuter. Sen gick tiden och det var snart dags att hämta grabbarna. Jag slängde mig i bilen och kom väl några minuter försent. De stod och väntade och sen hemåt igen. Nu ville jag springa lite också så Ullis hade packat mina grejer så när vi skulle lämna Robban, som hängde med på matchen, i Trosa, så tänkte vi passa på att träna där. Efter att ha lämnat av Robban så åkte vi till gymmet, Safiren Sports Club. Vi var helt ensamma där och det var skönt för jag gav ifrån mig lite konstiga ljud, då jag sprang. Jag hörde det själv, trots att jag hade lurar i öronen. Eller så var det för att jag utgick ifrån att vi var själva som jag inte höll igen på ljuden. Jag tog alltså i rätt hårt och jag fick kämpa idag! 3,3 km var själva passet men jag fortsatte att springa tills jag sprungit 5 km. Tyvärr råkade jag trycka bort passet så jag fick bara 3,3 bokfört på Zwift. Men 5 km var det och jag är jättenöjd. Jag fick verkligen slita men det är svårt att tyda pulskurvan då den skenade lite i början. Den gör ofta det då jag är ouppvärmd. Så jag skippar att analysera den. Sen avslutade jag och Ullis kvällen med att kika på Mästarnas mästare. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards