Alla inlägg den 6 maj 2019

Av Niclas Bernhardsson - 6 maj 2019 22:30

Måndag och lite oroligt på jobbet. Inget vet riktigt hur det kommer att bli och jag försöker att inte tänka så mycket på det men innerst inne så är det klart att det påverkar mig. Jag blir lite sur om allt man byggt upp, kring eleverna, bara skall raseras. Men iaf. Lektionerna gick bra och jag körde en riktig rolig lek och det var kul att se eleverna. När jag kom hem så fick jag och Ullis för oss att ta en sväng till Ikea för att piffa upp träningsrummet med lite blommar. Det var en idé som jag fick och vi tyckte det skulle vara smart med plastblommor. Ullis var väl lite mer inne på det och hon har nog rätt. Det har varit ganska många blommor i omlopp i källaren. Väl på plats så gick vi direkt till blomavdelningen och efter ett tag så hittade vi fina exemplar. Men rätt dyrt, faktiskt. Men det är klart, de håller ju hur länge som helst och i källaren är det nog rätt smart. Speciellt i träningsrummet. På vägen hem så kollade vi in några fler affärer men jag var sjukt träningssugen så när vi kom hem så väntade jag inte utan skred till verket direkt. Det var ett medelhårt, på gränsen till lätt, pass men det var en timme och det skulle göras. Och klockan hade börjat ticka på. Jag körde passet och fortsatte i dryga sju minuter till. Så klockan hade gått över 22, en liten bit, när jag var klar. Så fort in i duschen och försöka komma ned i varv. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards