Alla inlägg den 10 maj 2019

Av Niclas Bernhardsson - 10 maj 2019 22:15

Fredag och jag började bli lite trött så det var skönt att bege sig hemåt. Ullis sprang som vanligt och jag mötte upp henne. Så det blev säkert 13-14 km för henne. Väl hemma så ville jag också förstås springa. Grabbarna skulle fixa käk så jag och Ullis traskade iväg till Safiren. Halvvägs så kommer Ullis på att han glömt baddräkten men då jag skall springa så fortsätter jag och jag hinner inte ens börja förrän Ullis kommer in i lokalen. Det blir Zwift, igen, för mig. När jag sprungit några kilometer så hade Ullis kört klart med sina gymövningar och gick in för att simma. Jag mosade vidare och nu sprang jag bland cyklister och målet var att köra ett varv på Innsbruck-banan. Det är 8,7 km. Men steget var lite ansträngt från start så när jag kommit lite drygt 7 km så fick det räcka. Det blev dock 7,52 km på bandet. Tror det borde vara årsbästa, iaf. Så trött och lite sliten gick jag och gjorse mig klar för simningen. Jag tyckte det gick bra från start och jag var ikapp Ullis väldigt snabbt. Sen körde jag lite lugnare och jag började också bli lite flåsig. Jag provade några tretaktare men gick snart över till tvåtakt igen. Jag nöjde mig dock med 500 meter och Ullis stannade på 1500. Bra kört och jag är nöjd. 

Sen gick vi hem och Tim var precis igång med att göra middag. Det skulle bli något Thai-inspirerande. Hammarby spelade fotboll, Sverige körde hockey och sen var det Let´s Dance. Det blev en salig blandning och maten var supergod. Sen somnade man gott! 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards