Alla inlägg den 19 juni 2019

Av Niclas Bernhardsson - 19 juni 2019 22:00

Onsdag och första egentliga semesterdagen. Den firade jag med att ligga i sängen och försöka lösa korsord och sudoku men den här gången var det rätt svårt. Jag brukar vara en hejare på sådana här saker men ÖSP har gjort det tufft! Först så märker jag att jag gjort något fel på sudokun och då lämnar jag det åt sitt öde och sen går jag helhjärtat in på korsordet men jag märker att det är riktigt svårt och det kan säkert gå en halvtimme utan att det händer någonting. Så jag får förstås göra något annat också och googlar lite cement och flytspackel då jag tänkte att äntligen fixa ordning på golvet i vårat tänkta relaxrum. Jag stötte på patrull för rätt många år sedan och sedan dess har det tyvärr stått helt still. Men värmeslangar är iaf inköpta. Sen kom det en leverans från Powerslide så Tim och jag pysslade lite med den och försökte boka en snabb hämtning men det där med att fraktbolagen kommer fort verkar vara ett minne blott. Jag blev lite bortskämd med det för några år sedan. Nu flyttas det fram en dag och tyvärr händer det rätt ofta att beställningen då försvinner. Bara att hålla tummarna nu då. Sen hade jag kommit efter med lite klädsortering och jag hade en hel del att ta igen. Min korg var överfull så jag började vika in tvätten och sorterade bort en del sportkläder som skall till träningsgarderoben. Sen, rätt som det var, så var Ullis hemma och jag undrade vart tiden tog vägen. Men det där jäkla krysset är förstås en anledning och någon extra träning, för att man var hemma, hanns alltså inte med. Men Ullis och jag gick och handlade lite och sen var det mat. Sen gick det några sköna timmar på altanen innan det var dags för lite cykling. Vi hade planerat utomhus men vädret var inte det bästa så det blev Zwift igen. Funkade kanon det med. Jag hade höjt sadeln liten och vinklat om den lite och nu satt jag riktigt bra men jag blir helt klart lite för trött i nacken. Men det är väl bara att nöta på och vara beredd på att inte vika ned sig för lätt. Det blev ganska precis tre mil på en timme. Fick duga och jag tänkte köra en veckas uppehåll på ftp-programmet nu eftersom jag, och förstås Ullis, lämnat blod. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards