Alla inlägg den 10 juli 2019

Av Niclas Bernhardsson - 10 juli 2019 23:00

Onsdag och Ullis skulle iväg med en väninna och jag passade på att röja lite på tomten. Och så mycket jobb och inte hittade jag en bra sekatör och jag vet att jag köpte en ny för bara några veckor sedan. Så jag krattade upp det jag kunde och lade i sopsäckar och mitt bland en lövhög, i buskarna, så blir jag lätt skrämd av en fet och stor padda! :-) Jag lät den förstås vara och den var säkert livrädd över att få en kratta över sig. Sen hittade jag äntligen de cykelskor jag letat efter, med betoning på äntligen! För jisses vad jag letat. Så där slängde jag in en beställning och hyfsat bra pris också. Sen lade jag mig och slappade lite och sen kommer Ullis hem och vi fixar lite mat och sen har klockan tickat på. Vi upptäcker att vi glömt bort att fira vår dag också! Idag har vi varit tillsammans i 28 år och det man kan fira skall man förstås fira. Men det får vi ta imorgon. Och skall det bli någon träning så är det hög tid. Vi gjorde oss iordning och Ullis, som inte mår helt perfekt, skulle bara rulla på lite lätt i en halvtimme. Men jag tänkte köra ftp-programmet och jag var beredde på att kanske få kämpa lite grand blev ändå tagen på sängen då jag fick upp dagens program. Stress point på hela 97! Fy helvete, tänkte jag! Det borde betyda att det var nästintill max men det var bara att tagga till och jag ställde in mig på ett stenhårt pass. Ullis peppade mig riktigt bra men sen fick jag förstås kämpa själv, då hon gick upp. Så jag drog på stereon på väldigt hög nivå och tuffade på. Tre riktigt tuffa sessioner med ett snitt på 210 watt, på 15 minuter var, var kvar och det krävdes mycket. Men jag klarade det och det kändes riktigt bra. Sen dusch och vi avslutade även idag med att titta på två avsnitt av Stranger Things. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards