Alla inlägg den 16 juli 2019

Av Niclas Bernhardsson - 16 juli 2019 23:00

Fortsatt röj på tomten men fokus är ju ändå på träningen. Idag verkade det vara ett roligt pass på schemat och det är ju sista veckan på ftp-programmet som är på 12 veckor. Det har jag i princip hållt hela tiden men fått skjuta någon vecka då det varit för mycket annat samt förstås utecykling. Men idag var jag taggad och det gick riktigt bra. Sen kommer Tim in i träningsrummet och säger att jag har en kund. En kund! Men vad f-n! ;-) Bara hoppa av cykeln och jag visade honom några modeller och han fick prova en. Han hade visst googlat mig och visste att jag tränade rätt mycket så han var inte så förvånad när jag kom träningsklädd och svettig. Det är sånt man får räkna med då man kommer till min butik. Ha ha! Sen upp på cykeln igen och efter lite strul då jag tryckt på fel knapp så var jag då igång igen och jag låg knappa tio minuter efter Ullis. När Ullis gick så drog jag upp musiken på max och det dunkade i hela källaren! :-) Förstås lite jobbigt men inte hela världen. Sen mot kvällen så var det löpträning med klubben och Tanjis blev lite orolig då vi ännu inte dykt upp men snart nog var vi där. Hmm, vart var alla? tänkte jag. Det är visserligen semestertider men jag räknade med några flera utav de vanliga. Men Tanjis var där med någon innebandyspelare och sen var det TSL-Johan och L-Aura. Jag fick en pulsrusning redan på uppjoggen, eller det är ju där de brukar komma, om det skall strula. Jag märker att jag har det väldigt tufft i lugn joggfart och tittar på klockan som visar på runt 97% av maxpuls och jag får fram att jag kommer lite efter. Men jag försöker bara släppa lite grand och försöker blir varm lite mer försiktigt. Men det är fortsatt jobbigt genom hela löpskolningen och på första intervallern så vill jag bara bryta och gå hem. Men det går bättre och bättre och de två nästföljande går riktigt bra och jag är riktigt slut när det är klart. Nu skön nedjogg och den går kanon. Så totalt är jag riktigt nöjd med dagen trots att det inte ens blev nio kilometers löpning. När vi är klara så kommer Flaken och han fastnade lite i födelsedagskalas men så imponerande att han kom förbi och körde lite själv. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards