Alla inlägg den 31 augusti 2019

Av Niclas Bernhardsson - 31 augusti 2019 21:45

Jag glömde ju bort att vi faktiskt simmade lite i lördags. Jag snackade en del med Tokan så det blev lite mindre för mig men det blev ändå en liten runda. Ullis simmade typ 1400 meter och hade sällskap av Gisslan. Själv hade jag ingen safety bouy med mig så jag valde att inte ge mig ut i de höga vågorna för idag var det rätt tufft. Men tjejerna var grymma och bara öste på. Jag körde innanför bryggorna istället och innan jag kom i så var det en nyfiken gubbe som undrade vad vi höll på med. Han trodde först att det var dykare som hade några konstiga syrgastuber på ryggarna. Men jag förklarade vad det var och han tyckte tjejerna var grymma. Jag körde några rundor och när jag skulle upp så ser jag att det är en liten jolle som ligger i vägen och när jag tittar upp så missar jag en stor våg och jag får den värsta kallsupen jag någonsin fått. Rakt ned i magen typ och jag får nästan panik och kvinnan som sitter i jollen ger nästan upp sitt samtal med mig för jag hör ingenting och har nästan panik i vågorna. För just där så är vågorna som störst och jag förstår att tjejerna har fått kämpa då det var så hela tiden för dem. Grymma! Jag kommer iaf upp och vill nästan kräkas. Men klarar mig. Så det blev väl ca. 340-380 meter iaf. Typ känna på vattnet. Strax efter kommer tjejerna och de är riktigt nöjda. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards