Alla inlägg den 9 september 2019

Av Niclas Bernhardsson - 9 september 2019 22:15

Måndag och Ullis och jag pratade om att träna på Safiren och det ena gav det andra och snart skulle vi visst träna tre (!) stycken pass. Men det är ju bara att köra lugnt, tänkte jag. Och efter lite snabb middag så traskade Ullis och jag bort mot Safiren och det blev som vanligt en del snack men snart är jag inne i lokalen och de är visst redan igång. Oops! Snackade jag så mycket, tänker jag. Så jag skyndar mig in och hämtar en cykel och klämmer mig in i ett hörn. De snälla tanterna vill hoppa av och göra en plats för mig men jag säger att det går bra ändå. Jag får ju skylla mig själv. Så var jag då igång, kanske några minuter sen, och jag kör lugnt. Typ hela passet och det var ett helt nytt pass av Puff. Och det är alltid kul med nya pass men jag har lite svårt att bedöma hur bra det var då jag fegade så mycket. Men det var omväxlande och alla verkade nöjda. Och mitt hörn var inte dumt alls. Det verkade ha varit betydligt varmare mot mitten. Så jag hade det lite lugnt och skönt. Efter passet var det core och magen fick verkligen jobba. Ett tag så var det nästan så att man undrade hur man skulle orka hela passet. Riktigt bra pass och här tog jag verkligen i som jag skulle. Sen snabbt in i duschen och snar tväntade jin-yoga. Och det är väl något som borde passa mig. Jag som är stel som en pinne. Och många av övningarna var riktigt sköna men några var nästan plågsamma och på en övning så råkade jag nog översträcka mig men det kände jag inte av så mycket. Iaf inte då... 

Väl hemma så var det fotboll och nu skulle Sverige köra över Norge. Det hade jag iaf hoppats. Men det var visst jämnare än så och det slutade till slut 1-1. Fast varför ta ut de två som verkligen tillför något? Ishak och Quaison är ju riktigt grymma. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards