Alla inlägg den 17 september 2019

Av Niclas Bernhardsson - 17 september 2019 22:15

Så var det tisdag och som vanligt var det möte på skolan. Dock en jäkligt konstig dag som skakade om mig lite och fick mig att fundera på min framtid. Men men, jag fick helt enkelt skaka av mig den konstiga upplevelsen och gå vidare. Dock med en konstig klump i magen och med en erfarenhet rikare. Väl hemma så kändes det bättre och det var som vanligt nybörjarträning fast jag skulle bara vara med på den och sen dra och tvätta Felix bil då han hade en eventuell köpare på den inom de närmsta dagarna. Tufft att hinna med då jag dessutom måste hinna plugga klart. Och nu var det full fokus då jag börjat inse att jag snart skall vara klar med den första riktiga uppgiften. Men jag har haft riktigt svårt att hitta på studentsidan och risken är att jag kommer efter ytterligare. Hursomhelst så var det bra drag på träningen och kanske att många körde lite för hårt på första intervallen, det stod Supertusing på schemat. Och det efter en ordentlig uppvärmning och löpskolning. Så det var trötta tjejer som joggade ned sen. Men förhoppningsvis trötta och glada! :-) Så dags för det sedvanliga kortet och sen for jag iväg. Jag tvättade av Felix bil lite snabbt och sen hem och plugga järnet. Jag får absolut inte komma efter för mycket. Nu hade jag fått ned allting från första boken men var det något mer? Jag hade ju lånat hem några böcker av Elsa Beskow och dem hade jag också läst och analyserat lite lätt. Nja, det borde vara några dagar kvar, tänkte jag. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Skapa flashcards