Direktlänk till inlägg 22 oktober 2019

Supertusing och Olgor

Av Niclas Bernhardsson - 22 oktober 2019 22:45

Tisdag och mycket med både plugg och jobb samt allmänt sliten. Så efter skolan så var det då dags att pallra sig bort till löparbanan. Jag skulle iaf springa med nybörjargruppen och förstås coacha dem. Idag var det en Supertusing, som stod på schemat, och det är alltid kul. Vi joggade upp rätt ordentligt och sedan en del löpskolning innan det var dags. Jag tog det lite lugnt och sen joggade vi ned och tog vårat sedvanliga kort. Efter det så var det dags för huvudgruppen och jag valde att köra uppjogg och sedan löpskolningen tillsammans med de andra. Sedan joggade jag lite då de andra körde Olgor. Men jag hann inte så långt förrän det blev helt svart på banan. Timern räckte visst bara en halvtimme så det blev kolsvart och jag avbröt mitt pass och försökte få ordning på belysningen. Det tog väl minst tio minuter innan det blev ljust igen och de andra fick springa i mörkret. Sedan filmade jag lite och kunde analysera lite löpsteg. Det finns oftast något att slipa på men nu sprang alla riktigt bra. Det var bara några enstaka gånger jag ropade till och tipsade lite. Riktigt kul att se allas framsteg. Efter ett bra tag så kom då Ullis och Tanjis tillbaka från sin runda och jag och Ullis åkte hemåt. Så ett rätt kort pass för mig men så blir det ibland och jag var ju fortfarande inte återställd. Nu har Ullis börjat tjata på mig att jag borde kolla upp det. Hmm... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Niclas Bernhardsson - Onsdag 17 april 23:00

På jobbet blev det lite kaos och av sekretesskäl så kan jag förstås inte gå in på vad det var men jag tyckte det sköttes proffsigt. Tänk på att bloggen egentligen är till för att jag skall kunna gå tillbaka och se vad som hänt. Så ni får tyvärr nöja ...

Av Niclas Bernhardsson - Tisdag 16 april 23:00

Tisdag och jag satt på bussen och försökte komma ikapp med en massa. Jag såg att jag fått in en massa dokument som jag behövde få koll på och tog en skärmdump på Kivra. Sedan svarade jag några som hade funderingar på sin medverkan i ultraloppet. Seda...

Av Niclas Bernhardsson - Måndag 15 april 23:00

Måndag och idag var det en ny vecka och nya krafter. Tänkte jag. Det började dock rätt dråligt och jag fick avvika på morgonen och fräscha upp mig efter att ha fått något i ansiktet.  På dagen så fick jag en återkoppling på kursen i fonetik och det...

Av Niclas Bernhardsson - Söndag 14 april 23:00

Söndag och vi vaknade rätt sent, ja i alla fall jag. Ullis hade tagit kaffe i biblioteket så jag satte på några koppar i den vanliga bryggaren. Lite morgonteve och sedan pluggade jag en stund. I övrigt så bestämde vi oss för att skjuta upp starten i ...

Av Niclas Bernhardsson - Lördag 13 april 23:00

Lördag och man hade inte sovit som en prins direkt då Felix säng inte var gjord för en tungviktare som mig och Ullis åkte väl in i mig då det blev som en grop.  Men lite speciellt att vakna upp mitt i Stockholm.  Efter lite frukost så försökte ma...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Niclas B´s gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards